Dla kogo i kiedy Zaprojektuj Biznes?

Dla kogo i kiedy Zaprojektuj Biznes?

dla kogo zaprojektuj biznes

Zaprojektuj Biznes to proces i komplet narzędzi, które pomagają stworzyć zorientowaną na klientów, zyskowną i sprawnie działającą firmę. Wykorzystywany jest na co dzień w w mikro i małych firmach, start-upach oraz większych organizacjach, które chcą być „zwinne” i klientocentryczne.

Narzędzia, które wchodzą w skład Zaprojektuj Biznes to:

  • karty warsztatowe
  • kanwy i szablony
  • checklisty
  • pigułki wiedzy (artykuły, literatura biznesowa)
  • aplikacje i narzędzia internetowe

Pytania przedsiębiorców

Każdy biznes jest inny i posiada swoje specyficzne, indywidualne potrzeby. Każdego tygodnia zgłaszają się do mnie właściciele firm, którzy stoją przed konkretnymi wyzwaniami biznesowymi.

Poniżej wymieniam najczęstsze z nich. Pogrupowałem je na kilka bloków.

1. Budowa silnej marki i marketing strategiczny
  • jak zbudować silną markę firmy i jakie korzyści to daje?
  • kiedy zdecydować się na zmianę wizerunku marki?
  • jak zbudować przewagę konkurencyjną firmy?
  • jak napisać i wdrożyć strategię marketingową w czasach ciągłych zmian?
  • jak stworzyć przemyślaną politykę cenową i nie „walczyć” z konkurencją tylko rabatami?
  • jak zbudować silną markę osobistą, która nie będzie oparta tylko na „płytkim” wizerunku?
2. Procesy i zarządzanie firmą
  • jak ułożyć biznes, aby działał jak dobrze naoliwiona maszyna, jak w „szwajcarskim zegarku”?
  • jak prowadzić zebrania zespołowe, aby zachęcić współpracowników do aktywnego włączenia się w działania firmowe?
  • jak zaplanować najlepszą współpracę między działami firmy?
  • jak zwiększyć motywację i współodpowiedzialność za wyniki firmy wśród jej pracowników?
3. Zarządzanie produktem i wprowadzanie nowego produktu na rynek
  • jak wprowadzić nowy produkt na rynek?
  • jak dopasować produkt lub usługę do zmian w obszarze zachowań konsumenckich? (zwyczaje zakupowe, trendy, demografia)
4. Sprzedaż i rozwój
  • jak zwiększyć sprzedaż produktów i usług?
  • jak wspierać dział handlowy i obsługę klienta, aby łatwiej realizować cele biznesowe?
  • jak strona internetowa może wspierać sprzedaż?
  • jak zdiagnozować kluczowe problemy w firmie, które blokują jej rozwój?
  • jak zaplanować długofalowy rozwój firmy?
  • jak dotrzeć do wybranej grupy klientów, aby łatwiej sprzedawać produkty i usługi?
  • jak przeprowadzić skuteczną kampanię reklamową?
  • jak przeprowadzić digitalizację/cyfryzację firmy?
5. Narzędzia marketingowe i budżet marketingowy
  • jak zadbać o spójną i wyróżniającą się identyfikację wizualną firmy, produktu lub usługi?
  • jak wykorzystać w firmie pełen potencjał nowoczesnych narzędzi marketingowych?
  • jak współpracować z agencją reklamową/marketingową przy tworzeniu strony internetowej lub materiałów promocyjnych?
  • jak racjonalnie wydawać budżet przeznaczany na marketing?
6. Model biznesowy
  • jak zbudować model biznesowy firmy?
  • jak poukładać firmę od A do Z?
  • jak stworzyć dla klienta wartość, za którą będzie chciał zapłacić?
7. Wiedza
  • jak korzystać z wiedzy ekspertów zewnętrznych?
  • jak zbudować firmę opartą na wiedzy?
  • jak z sukcesem wdrażać zmiany?

To wybrane pytania, z jakimi przedsiębiorcy zgłaszają do mnie. Po zdefiniowaniu konkretnych potrzeb wybieram określone narzędzia Zaprojektuj Biznes, a następnie przystępujemy do pracy.

Różnorodne formy wsparcia

Warsztaty, konsultacje, prowadzenie projektów. Narzędzia Zaprojektuj Biznes przystosowane są do różnego rodzaju form pracy indywidualnej i zespołowej.

A przed jakim wyzwaniem stoi Twoja firma? Napisz lub zadzwoń. Porozmawiajmy o wykorzystaniu narzędzi Zaprojektuj Biznes u Ciebie w firmie.

Dodane przez
Patryk Piłat
Skomentuj

Szybki kontakt

Skontaktuj się w sprawie: diagnozy firmy, modelu biznesowego, testowania pomysłów.